fbpx

FAQ

På den här sidan har vi samlat några av de vanligaste frågorna angående bokningsprocessen, saker att veta innan du reser och om själva boendet. Vi strävar alltid efter att göra din vistelse i våra lägenheter så trevlig som möjligt.

Om du inte hittar svar på din specifika fråga eller för mer information, vänligen titta under de separata segmenten Short Stay eller Long Stay eller tveka inte att kontakta oss på: reservations@beaps.se eller longstay@beaps.se genom att ringa vårt kontor: +46 (0)8 528 006 00.

Alla våra lägenheter är stilfullt inredda med fullt utrustade kök för självhushåll. I hyran ingår vatten och värme.

Parkering ingår inte men kan hittas längs gatorna och är vanligtvis gratis mellan 17.00 och 09.00. OBS: Tiderna kan variera beroende på område.

En gemensam tvättstuga med moderna tvättmaskiner av god kvalitet finns också gratis tillgängligt för våra gäster. Tvättstugan ligger i samma byggnad och kräver förbokning; notera helt enkelt den plats du vill använda i schemat som finns utanför tvättrummet.

Allt ingår; från köksutrustning till sängkläder, handdukar, tofflor och paraplyer. Du behöver bara ta med dina personliga tillhörigheter.

När en bokning är bekräftad av den boende skickar vi en bokningsbekräftelse med all nödvändig incheckningsinformation. Den tidigaste ankomsttiden till våra lägenheter är 15:00 på ankomstdagen, både vardagar och helger.

Vi arbetar uteslutande med företagsbokningar och vi behöver därför skriftligt godkännande från din arbetsgivare att de tar ansvar för betalning av boendet. Alla avgifter faktureras din arbetsgivare.

Absolut! Om du har vänner eller familj som kommer över, vänligen meddela vårt gästserviceteam innan ankomst genom att skicka dem ett e-postmeddelande eller ringa dem med dina önskemål. Vi kommer att tillhandahålla extra nycklar, handdukar och sängkläder, samt extrasängar vid behov. Observera att extra avgifter tillkommer för vissa extratjänster, såsom babysängar.

Vårt gästserviceteam hjälper dig gärna med detta ämne eller andra liknande frågor, vänligen kontakta dem antingen via e-post eller genom att ringa vårt kontor. De tar hand om det så snart som möjligt, vid behov skickar de även en vaktmästare som hjälper dig. Glöm inte att kontrollera att avstängningen på kranen är påslagen.

Vi har en strikt policy för husdjur i de flesta av våra lägenheter på grund av allergier. Om du behöver en husdjursvänlig lägenhet, vänligen inkludera denna information i din förfrågan så hjälper vårt bokningsteam att hitta det bästa alternativet för dig.

All praktisk information finns både på vår hemsida och på informationsbladet i lägenheten. Det inkluderar wifi-namnet och lösenordet för ditt internet, hur och vad du ska återvinna i din byggnad, var tvättstugan finns och en lista över alla våra kontakter, inklusive nödnumret om du behöver akut hjälp efter att våra kontor stänger för dagen.

Allt du behöver är postadress och lägenhetsnummer som finns på informationsbladet i din lägenhet. För frågor angående ditt svenska personnummer eller flyttnummer vänd dig till din flyttsamordnare.

Om du behöver ändra din bokning, vänligen kontakta vårt bokningsteam. Alla förlängningar är i allmänhet beroende av tillgänglighet och om du vill förkorta din vistelse kan du bli föremål för avbokningsavgifter. Se vår avbokningspolicy för mer information om obligatoriskt meddelande. Vi kommer alltid att göra vårt bästa för att hjälpa till med eventuella ändringsförfrågningar, så hör av dig så snart som möjligt om du behöver ändra något.

Beautiful Apartments

STOCKHOLM
Huvudkontor
Rosenlundsgatan 52
118 63 Stockholm

MALMÖ
Stora Nygatan 40
211 37 Malmö

GÖTEBORG
Hildedalsgatan 2
41705 Göteborg

Kontakt

UTHYRNING FÖR KORT VISTELSE
reservations@beaps.se

UTHYRNINGAR FÖR LÅNGVARANDE
longstay@beaps.se

GÄST SERVICE
guestservice@beaps.se

FAKTUROR
finance@beaps.se

TELEFON
+46 8 528 006 00

Kontorstid

Måndag till fredag 8:00-17:00 CET
Lunch stängt 12-13 PM CET

Medlemskap

AB Beautiful Apartments i Nacka
Org.nr: 556857-3314
Uppdaterad januari 2024

sv_SESwedish